KLAUZULA INFORMACYJNA 

 

1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest: Zespół Szkół Budowlano–Ceramicznych w Gliwicach, ul. Bojkowska 16, 44-100 Gliwice reprezentowany przez Dyrektora Placówki. 

2. Współadministratorami danych osobowych są: Prezydent Miasta Gliwice, wykonujący swoje zadania przy pomocy Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskie jednostki organizacyjne wymienione w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Gliwicach, w tabeli nr 1. „Wykaz miejskich jednostek organizacyjnych”

Link do Zarządzenie organizacyjne nr 84/19 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 12 sierpnia 2019 r. (tekst ujednolicony) w sprawie: zatwierdzenia uzgodnień dotyczących określenia zakresów odpowiedzialności współadministratorów wynikających z wypełniania obowiązków związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajduje się pod adresem: /storage/dokumenty-jednostek/zsbc/zo-2019-84.pdf

Niezależnie od tego ustalenia, Pani/Pan może wykonywać swoje prawa również wobec Administratora. 

3. Inspektorem Ochrony Danych w placówce jest Andrzej Konecki, kontakt z Inspektorem we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych: 

       korespondencyjnie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

       telefonicznie: 32 2320374 

4. Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnianie zadań wynikających z obowiązku kształcenia i wychowania dzieci i młodzieży.

5. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: art. 6 ust. 1 lit. a) i lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. g) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przypływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,

      1) oraz przepisy prawa:

           a) ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,

           b) ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe,

           c) rozporządzenia wykonawcze do w/w ustaw.

      2) zgody osoby, której dane osobowe dotyczą. 

6. Administrator w czasie ograniczenia funkcjonowania szkół i placówek oświatowych związanego z zagrożeniem epidemiologicznym realizuje nauczanie na odległość tj. z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość 

7. W celu realizacji zadań publicznych Pana/Pani dane mogą być udostępniane innym odbiorcom. Odbiorcami danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do przetwarzania tych danych, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa. 

8. Dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1, będą przechowywane przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt, opracowanym na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 

9. Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do:

      a. dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii,

      b. poprawiania i uzupełniania swoich danych osobowych,

      c. usunięcia danych przetwarzanych na podstawie zgody,

          cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

      d. ograniczenia przetwarzania,

      e. wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

10. Dane osobowe będą udostępniane wyłącznie urzędom i instytucjom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. 

11. Podanie danych osobowych zgodnie z pkt 5 ppkt 1 jest obowiązkiem ustawowym. 

12. Podanie danych osobowych zgodnie z pkt 5 ppkt 2 jest obowiązkiem umownym. Niewyrażenie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości wykonywania czynności, objętej zgodą na przetwarzanie danych osobowych. 

13. Podane dane osobowe nie służą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. 

Procedura zgłoszeń wewnetrznych w ZSBC w Gliwicach- Sygnaliści

 pdfInformacje_na_temat_obowizujcych_w_Zespole_Szk_Budowlano.pdf454.86 KB

pdfProcedura_zglosze_wewnetrznych_ZSBC.pdf943.39 KB

Standardy ochrony małoletnich

docSTANDARDY_OCHRONY_MAŁOLETNICH.doc193.5 KB


Statut Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach

pdfStatut_Zespołu_Szkół_Budowlano-Ceramicznych_w_Gliwicach.pdf1.12 MB

pdfRegulaminy_i_procedury_do_Statutu_Zespołu_Szkół-Budowlano-Ceramicznych_w_Gliwicach.pdf1.21 MB

pdfStatut_Technikum_nr_4_w_Zespole_Szkół_Budowlano-Ceramicznych_w_Gliwicach.pdf967.94 KB

pdfRegulaminy_i_procedury_do_Statutu_Branżowej_Szkoły_I_Stopnia_nr_4_w_Zespole_Szkół_Budowlano-Ceramicznych_w_Gliwicach.pdf1.3 MB

pdfStatut_Branżowej_Szkoły_I_Stopnia_nr_4_w_Zespole_Szkół_Budowlano-Ceramicznych_w_Gliwicach.pdf1.34 MB

pdfRegulaminy_i_procedury_do_Statutu_Branżowej_Szkoły_I_Stopnia_nr_4_w_Zespole_Szkół_Budowlano-Ceramicznych_w_Gliwicach.pdf1.3 MB


Szkolny program wychowawczo-profilaktyczny

pdfProgram_Wychowaczo-Prof._2022.pdf962.61 KB


Harmonogram praktyk

docHarmonogram_praktyk_2024-25_1.doc52.5 KB


Kalendarz roku szkolnego 2024/25

docHarmonogram_praktyk_2024-25_1.doc69 KB


Dodatkowe dni wolne w roku szkolnym 2024/25

 docdni_wolne_2024-25.doc36.5 KB


Religia/wychowanie do życia w rodzinie

docxrezygnacja_wdż_uczeń_nieletni.docx13.12 KB

docxrezygnacja_wdż_uczeń_pełnoletni.docx13.24 KB

docxrezygnacja_z_religii_uczeń_nieletni.docx13.49 KB

docxrezygnacja_z_religii_uczeń_pełnoletni.docx13.35 KB

pdfreligia_zgoda__uczeń_nieletni.pdf559.23 KB

pdfreligia_zgoda_-uczeń_pełnoletni.pdf651.31 KB


Wycieczki

pdfZgoda_rodzica_na_udział_w_wycieczce.pdf179.67 KB

pdfPreliminarz_wycieczki.pdf356.84 KB

pdfRozliczenie_wycieczki.pdf186.61 KB

docxRamowy_regulamin_wycieczki_i_obowiązki_jej_uczestników.docx15.12 KB


Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa/dyplomu

docWniosek_o_wydanie_duplikatu_świadectwa_lub_dyplomu.doc50.5 KB


 Nauczanie na odległość w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach

pdfZasady_kształcenia_na_odległość.pdf129.68 KBpdf

 

 

ZSB-C w Gliwicach - Lista dostępności nauczycieli na rok szkolny 2024/2025

       
Lp. Nazwisko i imię Dzień tygodnia Godzina
1 Babraj Grzegorz poniedziałek 11:10 - 11:40
2 Bączek Agnieszka poniedziałek 8:00 - 8:45
3 Bensz Magdalena środa 11:00 - 11:30
4 Bryja Artur czwartek 15:00 - 16 :00
5 Bryła Dariusz wtorek 7:25 - 7:55
6 Bucher Anna poniedziałek 10:30 - 11:30
7 Cader Maria urlop wychowawczy  
8 Chyzhova Iryna piątek 7:30 - 14:00
9 Daft-Karchniwy Barbara piątek 10:45 - 11:30
10 Dąbrowska Joanna czwartek co 2 tygodnie 14:25 - 15:05
11 Duliban Aleksandra wtorek 15:05 - 15:50
12 Dydek Żaneta wtorek 10:30 - 11:30
13 Dylich Piotr czwartek 9:45 - 10:00
14 Dymek Bernadeta poniedziałek 14:20 - 15:20
15 Foryciarz Marta piątek 8:00 - 8:45
16 Foszmańczyk Sebastian poniedziałęk 11:10 - 11:40
17 Gabryś Bogusław środa 8:45 - 9:45
18 Gałuszka-Harat Małgorzata piątek 12:45 - 13:45
19 Glimos Andrzej piątek 14:20 - 15:05
20 Gronet Aneta środa 7:30 - 8:00
21 Grynicka Anna piątek 7:30 - 8:00
22 Grzelińska Sławomira czwartek 8:50 - 10:30
23 Gulczyński Krzysztof środa 10:45 - 11:30
24 Hain Krystian poniedzoałek 11:10 - 11:40
25 Hanslik Sylwia środa 12:35 - 13:20
26 Jarosz Krzysztof poniedziałek 11:10 - 11:40
27 Joneczko Beata wtorek 7:30 - 8:00
28 Klein Agnieszka środa 15:30 - 20:00
28 Kowalski Marcin poniedziałek 15:10 - 16:10
29 Krawczyk Ewa piątek 13:20 - 14:20
30 Krysztoforski Zbigniew piątek 7:00 - 8:00
31 Kubaczyńska Aleksandra czwartek 14:15 - 14:45
32 Kubik-Świerczyńska Agnieszka wtorek 10:45 - 11:30
33 Kucharska Ewa poniedziałek 14:15 - 15:05
34 Leitner Rafał środa 7:30 - 8:00
35 Liwacz Oktawia poniedziałek 11:40 - 12:25
36 Magdziak Agnieszka wtorek 13:30 - 14:15
37 Magiera Tomasz czwartek 8:00 - 8:30
38 Malinowski Szymon wtorek 7:30 - 8:00
39 Małkiewicz Patrycja piątek 14:20 - 14:30
40 Masłoń Zuzanna środa 15:00 - 16:00
41 Michalczuk Wojciech czwartek 12:20 - 13:20
42 Mrozek Ilona piątek  7:30 - 8:00
43 Namyślak Sylwia poniedziałek 7:30 - 8:00
44 Ostaficzuk Edyta poniedziałek 11:40 - 12:25
45 Paszek Justyna środa 11:30 - 12:00
46 Ratajczak Henryk wtorek 7:30 - 8:00
47 Ratyna Agnieszka środa 13:20 - 14:20
48 Skorus Monika piątek 17:30 - 18:00
49 Skrabel Daria piątek 9:00 - 9:45
50 Sobstyl Ireneusz piątek 13:20 - 14:00
51 Sołoducha-Magiera Beata czwartek 7:15 - 8:00
52 Sottopietra Barbara piątek 9:35 - 10:35
53 Sowa Andrzej piątek 11:30 - 12:30
54 Stawicka Natalia piątek 12:30 - 13:30
55 Suwalska Natalia poniedziałek 8:20 - 8:50
56 Szczęch Bogumiła wtorek 7:45 - 8:45
57 Szołtysek Elżbieta czwartek 11:30 - 12:15
58 Szulc Sabina poniedziałek 8:45 - 9:45
59 Tafil Katarzyna poniedziałek 14:00 - 14:45
60 Tobiasz Jan poniedziałek 8:20 - 8:50
61 Tobolewska Agata poniedziałek 15:10 - 15:40
62 Walarus Piotr czwartek 13:00 - 13:30
63 Walenta Anna piątek 13:30 - 14:30
64 Walus-Wspaniały Alicja poniedziałek 9:45 - 10:30
65 Werner Anna wtorek 12:35 - 13:25
66 Wieczorek Aurelia poniedziałek 7:25 - 7:55
67 Wilczyńska-Dymek Kalina wtorek 13:30 - 14:30
68 Wojnar Tomasz czwartek 15:05 - 16:05
69 Wysocka Anna wtorek 7:30 - 8:00
70 Zakaszewska Marta środa 9:35 - 10:35
71 Zarychta Grażyna czwartek 13:45 - 14:30
72 Zieliński Wojciech urlop tacierzyński do 13.02.2025 r.